Reklamace, vrácení zboží

Potřebujete reklamovat, vrátit nebo vyměnit objednané zboží? U nás žádný problém :) Níže jsme pro Vás připravili podrobný postup se kterým půjde vše jako po másle :)

Kam zboží poslat:

POZOR: Balík nezasílejte na FA adresu (adresa uvedena na faktuře a objednávce).

Zasílejte na 

Hoto s.r.o.
Jiráskova 220 
Rokycany 337 01 

Pravidla a postup:

Pokud si přejete reklamovat, vrátit nebo výměnu zboží.  Pro vrácení zboží ( vrácení peněz ) zvolte formulář č.1. Pro reklamaci zboží a následnou výměnu za nový kus, zvolte prosím formulář č.2.

Zde naleznete formuláře:   - 1, odstoupení od kupní smlouvy

                                           - 2, reklamační list

- odstoupit od kupní smlouvy můžete do následujících 14 dnů od převzetí zboží.

- zboží můžete vrátit do následujících 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

- peníze budou vráceny na účet do následujících 14 dnů od přijetí vadné zásilky.

- zboží nesmí být poškozené nebo jevit známky použití.

- pokud bylo zboží rozbalené, tak ho prosím pořádně zabalte, ať se při přepravě neotluče.

- ke zboží přiložte kopii dokladu (faktury), reklamační list nebo odstoupení od kupní smlouvy.

- v případě výměny zboží, vyplňte formulář číslo 2.

- zboží nezasílejte na dobírku.

Na speciální zboží „na objednávku“ se nevztahuje možnost vrácení zboží.

- pokud požadujete vrácení peněz, tak nezapomeňte připsat číslo Vašeho účtu.

- po předchozí domluvě je možné vyplatit peníze v hotovosti na provozovně.

Více informací naleznete v kolonce ,, Obchodní podmínky " odstavec 5.

Nahoru
 
 

Nastavení cookies

Abyste na našich stránkách rychle našli to, co hledáte, ušetřili spoustu klikání a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle cookies vás na našich stránkách poznáme a zobrazíme vám je tak, aby všechno fungovalo správně a dle vašich preferencí. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.

Nastavení