Reklamace, vrácení zboží

Potřebujete reklamovat, vrátit nebo vyměnit objednané zboží? U nás žádný problém :) Níže jsme pro Vás připravili podrobný postup se kterým půjde vše jako po másle :)

Kam zboží poslat:

POZOR: Balík nezasílejte na FA adresu (adresa uvedena na faktuře a objednávce).

Zasílejte na 

Hoto s.r.o.
Jiráskova 220 
Rokycany 337 01 

Pravidla a postup:

Pokud si přejete reklamovat, vrátit nebo výměnu zboží.  Pro vrácení zboží ( vrácení peněz ) zvolte formulář č.1. Pro reklamaci zboží a následnou výměnu za nový kus, zvolte prosím formulář č.2.

Zde naleznete formuláře:   - 1, odstoupení od kupní smlouvy

                                           - 2, reklamační list

- odstoupit od kupní smlouvy můžete do následujících 14 dnů od převzetí zboží.

- zboží můžete vrátit do následujících 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

- peníze budou vráceny na účet do následujících 14 dnů od přijetí vadné zásilky.

- zboží nesmí být poškozené nebo jevit známky použití.

- pokud bylo zboží rozbalené, tak ho prosím pořádně zabalte, ať se při přepravě neotluče.

- ke zboží přiložte kopii dokladu (faktury), reklamační list nebo odstoupení od kupní smlouvy.

- v případě výměny zboží, vyplňte formulář číslo 2.

- zboží nezasílejte na dobírku.

Na speciální zboží „na objednávku“ se nevztahuje možnost vrácení zboží.

- pokud požadujete vrácení peněz, tak nezapomeňte připsat číslo Vašeho účtu.

- po předchozí domluvě je možné vyplatit peníze v hotovosti na provozovně.

Více informací naleznete v kolonce ,, Obchodní podmínky " odstavec 5.

Nahoru